Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi G&G AI solutions, s.r.o., se sídlem Hviezdoslavova 1092/4, 627 00 Brno - Slatina, IČ: 22172165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 141639, jako poskytovatelem služeb (dále jen „poskytovatel“) a uživateli, kteří využívají jeho služeb (dále jen „zákazník“ nebo „uživatel“). Použitím našich služeb souhlasíte s těmito podmínkami.
1. Úvodní ustanovení
1.1. Poskytovatel poskytuje služby v oblasti B2B marketingu a vývoje softwaru (dále jen „služby“).
1.2. Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro všechny zákazníky, kteří využívají služeb poskytovatele, pokud není mezi stranami výslovně dohodnuto jinak.
1.3. Využitím našich služeb potvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s jejich zněním.
2. Poskytované služby
2.1. Poskytovatel nabízí služby v oblasti:
B2B marketingu: tvorba strategií, správa kampaní, tvorba obsahu.
Vývoje softwaru na míru: interní systémy, aplikace, řešení založená na umělé inteligenci.
2.2. Konkrétní rozsah a obsah služeb je sjednán individuálně na základě dohody mezi poskytovatelem a zákazníkem.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1. Objednávka služeb probíhá prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách poskytovatele, e-mailem nebo jiným dohodnutým způsobem.
3.2. Smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavřena:
Okamžikem písemného potvrzení objednávky ze strany poskytovatele.
Podpisem smlouvy, pokud je taková forma sjednána.
3.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud není v jeho možnostech ji realizovat, nebo pokud se domnívá, že by realizace mohla poškodit jeho pověst či zájmy.
4. Platební podmínky
4.1. Cena za poskytované služby je stanovena individuálně na základě rozsahu a povahy objednávky.
4.2. Faktura je splatná do 20 pracovních dní ode dne vystavení, pokud není sjednáno jinak.
5. Práva a povinnosti poskytovatele
5.1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby s odbornou péčí, v souladu s dohodnutými podmínkami a harmonogramem.
5.2. Poskytovatel není odpovědný za škody způsobené nesprávným použitím služeb nebo z důvodu nesprávných údajů poskytnutých zákazníkem.
5.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo upravit nebo ukončit poskytování služeb, pokud zákazník porušuje tyto obchodní podmínky.
6. Práva a povinnosti zákazníka
6.1. Zákazník se zavazuje poskytovat poskytovateli pravdivé a přesné informace potřebné pro realizaci objednaných služeb.
6.2. Zákazník je povinen zajistit součinnost při realizaci služeb, pokud to poskytovatel vyžaduje.
6.3. Zákazník odpovídá za veškeré údaje, materiály a obsah, které poskytuje poskytovateli, a potvrzuje, že jejich použitím nedochází k porušení práv třetích stran.
7. Reklamace
7.1. Pokud zákazník zjistí vady na poskytovaných službách, je povinen o tom bezodkladně informovat poskytovatele.
7.2. Poskytovatel se zavazuje řešit reklamace v co nejkratší možné lhůtě, nejpozději do 2 dnů od jejich nahlášení.
8. Ochrana osobních údajů
8.1. Veškeré osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s našimi [Zásadami ochrany osobních údajů] a platnými právními předpisy.
8.2. Zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů za účelem realizace objednaných služeb.
9. Omezení odpovědnosti
9.1. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené ztrátou dat, ušlým ziskem nebo jinými nepřímými škodami vzniklými v souvislosti s poskytovanými službami.
9.2. Maximální odpovědnost poskytovatele vůči zákazníkovi je omezena na výši částky zaplacené zákazníkem za poskytované služby.
10. Závěrečná ustanovení
10.1. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 15.1.2025.
10.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv aktualizovat. Aktuální znění bude vždy dostupné na webových stránkách poskytovatele.
10.3. Veškeré spory vzniklé z těchto obchodních podmínek se řídí právním řádem České republiky a budou řešeny příslušnými soudy v České republice.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně těchto podmínek, kontaktujte nás na emailu: vopava@ggai.cz.